Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Kemira Oyj, Pörssitiedote, 8.8.2022 klo 9.00

Muutos Kemira Oyj:n johtoryhmässä: Antti Salminen on nimitetty Pulp & Paper -segmentin johtajaksi

Antti Salminen (s. 1971) on nimitetty Kemiran Pulp & Paper -segmentin johtajaksi 15.8.2022 alkaen. Hän on toiminut useissa eri johtotehtävissä Kemirassa, viimeksi Industry & Water -segmentin johtajana, ja on ollut Kemiran johtoryhmän jäsen vuodesta 2011 alkaen. Hän on koulutukseltaan tekniikan tohtori.

"Olen todella iloinen, kun Antti siirtyy vetämään suurinta liiketoimintayksikköämme. Hänellä on pitkä ja monipuolinen kokemus Kemiran liiketoiminnan kehittämisestä ja johtamisesta, ja hän on tehnyt hyvää työtä I&W -segmentin strategian toteuttamisessa. Hänellä on erinomaiset valmiudet ottaa vastaan uusi tehtävä ja edelleen kehittää Pulp & Paper -segmentin kasvustrategiaa", sanoo Kemiran toimitusjohtaja Jari Rosendal.

"Olen innoissani tästä uudesta tehtävästä. On hienoa päästä viemään Kemiran Pulp & Paper -segmentin kasvutarinaa eteenpäin yhdessä osaavan tiimin kanssa", sanoo Antti Salminen.

Antti Salmisen seuraajan haku käynnistetään pian.

Kemira on kestäviä kemikaaliratkaisuja runsaasti vettä käyttäville teollisuudenaloille valmistava yhtiö. Yhtiön kilpailuetu perustuu asiakkaiden prosessi- ja resurssitehokkuutta sekä laatua parhaiten tukeviin tuotteisiin ja asiantuntemukseen. Keskitymme massa- ja paperiteollisuuteen, vedenkäsittelyyn sekä öljy- ja kaasuteollisuuteen.