NORRHYDRO GROUP OYJ – Yhtiötiedote – 2.3.2022 KLO 12:00

Norrhydro Group Oyj:n operatiivinen johtaja ja johtoryhmän jäsen Tero Salo on irtisanoutunut ja siirtyy toisen yhtiön palvelukseen viimeistään 1.6.2022.

”Kiitän Teroa hänen panoksestaan Norrhydron kehittämisessä ja kasvattamisessa viime vuosien aikana. Toivotan onnea ja menestystä tulevaan”, sanoo Norrhydro Group Oyj:n toimitusjohtaja Yrjö Trög.

Operatiiviseksi johtajaksi on nimitetty Marko Mylläri, joka on toiminut yhtiön teknisenä johtajana ja hankintajohtajana vuodesta 2019 asti. Marko Mylläri ottaa Operatiivisen johtajan tehtävät hoitakseen välittömästi, samalla hankintatoimen asiat siirtyvät operatiivisen yksikön alle. Tuotekehityksen tehtävät ja vastuut jaetaan talon sisäisillä järjestelyillä teknologiakehityksen, asiakaprojektien johtamisen ja tuotesuunnittelun kokonaisuuksiin.

Yrjö Trög, Toimitusjohtaja

Norrhydro Group Oyj

Puh. +358 40 029 1229

Hyväksytty neuvonantaja:

Translink Corporate Finance Oy

Jari Lauriala, Managing Partner

Puh. +358 40 091 8855

Sami Miettinen, Partner

Puh. +358 400 735 835

Jakelu:

Norrhydro Group Oyj lyhyesti

Norrhydro on suomalainen älykkään liikkeenohjauksen edelläkävijä ja Pohjoismaiden johtava energiatehokkaiden hydraulisylinterien tarjoaja. Yhtiö kehittää ja valmistaa innovatiivisia ja ympäristöystävällisiä hydrauliikkaratkaisuja muun muassa metsä-, materiaalinkäsittely-, kaivos-, maanrakennus- ja meriteollisuudelle. Norrhydron tekoälyä ja digitaalisuutta yhdistävä NorrDigi®-liikkeenohjausjärjestelmä edustaa globaalia, johtavaa huipputeknologiaa, joka vähentää päästöjä merkittävästi ja tulee mullistamaan koko toimialaa.

Liitteet

Norrhydro on suomalainen liikkeenohjauksen edelläkävijä ja yksi Pohjoismaiden johtavista energiatehokkaiden hydraulisylinterien tarjoajista. Kehittämme ja valmistamme innovatiivisia ja ympäristöystävällisiä hydrauliikkaratkaisuja muun muassa metsäkone-, materiaalinkäsittely-, kaivos-, maanrakennus- ja meriteollisuuden tarpeisiin. Norrhydron tekoälyä ja digitaalisuutta yhdistävä Norrdigi®-liikkeenohjausjärjestelmä edustaa edistyksellistä ja globaaleilla markkinoilla ainutlaatuista teknologiaa, joka vähentää päästöjä.