Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Muutos QPR Softwaren Johtoryhmässä

Tiedotteet 17.05.2021 13:00 QPR

QPR SOFTWARE OYJ     PÖRSSITIEDOTE      17.5.2021 klo 13.00

Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus

QPR Softwaren vt. talousjohtaja Päivi Vahvelainen on nimitetty talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.6.2021 alkaen.

Päivi Vahvelainen on aiemmin toiminut talousjohtajana QPR Softwaressa vuosina 2008–2013 sekä 2014-2015. Lisäksi hän on toiminut talousjohtajana Holiday Club Resorts Oy:ssa sekä useissa taloushallinnon johto- ja kehitystehtävissä Sonera Oyj:ssa, Oy Gustav Paulig Ab:ssa sekä Sanitec Oyj:ssa.

QPR SOFTWARE OYJ

Jari Jaakkola
Puh. +358 40 502 6397

www.qpr.com

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) on perustettu vuonna 1991. Yhtiö tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessilouhinnan sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.