Etsi

Siili Solutions Oyj Pörssitiedote 3.12.2019 kello 8.45

Siili Solutions Oyj:n teknologiajohtaja ja johtoryhmän jäsen Erkka Niemi jättää tehtävänsä ja paikkansa yhtiön johtoryhmässä 3.12.2019 alkaen. Niemi on sitoutunut olemaan yhtiön käytettävissä neuvonantajan roolissa 1.3.2020 saakka. ”Kiitämme Erkkaa jo tässä vaiheessa hänen innovatiivisuudestaan ja arvokkaasta panoksestaan Siilin kehittämisessä kuluneiden yli kuuden vuoden aikana”, sanoo toimitusjohtaja Marko Somerma.

Toimitusjohtaja Marko Somerma
puhelin: 050 518 1496, sähköposti: marko.somerma(at)siili.com

Jakelu:
www.siili.com/fi

Siili Solutions lyhyesti:
Siili Solutions Oyj on uuden ajan ohjelmistointegraattori ja digitaalisten palveluiden kumppani, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia teknologiariippumattomia IT-asiantuntijapalveluita Suomen ja maailman johtaville yrityksille. Siilillä on toimistot Suomessa, Saksassa, Puolassa ja USA:ssa. Siili Solutions Oyj:n osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla. Siili on kasvanut nopeasti ja kannattavasti perustamisestaan vuodesta 2005 lähtien. www.siili.com/fi

Siili on vuonna 2005 perustettu teknologiariippumaton ohjelmistojärjestelmien kehityspalveluita tarjoava yritys, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia IT-asiantuntijapalveluita. Yhtiön palvelemat asiakassektorit ovat julkishallinto, finanssi, media ja tietoliikenne sekä teollisuus ja palvelut. Tarjottavat palvelualueet on jaoteltu teknologia-alustoihin, digitaalisiin palveluihin, informaationhallintaan sekä arkkitehtuuriin ja lean-projektiohjaukseen.