Etsi

SSH Communications Security Oyj, pörssitiedote, 18. marraskuuta 2019 klo 09.30

SSH Communications Security Oyj:n markkinointijohtaja Simo Karkkulainen jättää yhtiön 14.2.2020.

“Simo on tehnyt arvokasta työtä SSH.COM:in markkinoinnin uudistamisessa ja uuden digitaalisen markkinointi­mallimme rakentamisessa. Hän on myös ollut pidetty kollega ja arvostettu tiimimme jäsen. Kiitän Simoa omasta ja yrityksen puolesta hänen merkittävästä panoksestaan yrityksessä ja toivotan hänelle menestystä uusissa haasteissa”, sanoo SSH Communications Securityn toimitusjohtaja Kaisa Olkkonen.

SSH.COM aloittaa uuden markkinointijohtajan rekrytoinnin välittömästi.

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Kaisa Olkkonen

Lisätiedot:
Kaisa Olkkonen, toimitusjohtaja, puh. +358 40 5795216

Jakelu:
www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja palveluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoi­tusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menes­tymään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kattavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.

SSH Communications Security suunnittelee ja toimittaa yrityskäyttöön vaativia tietoturvaratkaisuja, jotka valvovat, säätelevät, ja automatisoivat turvattuja yhteyksiä liiketoimintakriittiseen informaatioon. Yhtiö on maailmanlaajuiseksi standardiksi muodostuneen SSH protokollan alkuperäinen keksijä.