Valmet Oyj:n pörssitiedote 24.5.2019 klo 17:45

Valmet Oyj:lle on 24. toukokuuta 2019 palautunut vastikkeetta 1 208 Valmetin osaketta pitkän aikavälin osakepohjaisen kannustinjärjestelmän 2015-2017 ehtojen mukaisesti. Osakkeet oli alun perin luovutettu kannustinjärjestelmän osallistujille ansaintajakson 2017 jälkeen.

Osakkeiden palautuksen jälkeen Valmet Oyj:n hallussa on 245 235 omaa osaketta.

Lisätietoja antaa:
Calle Loikkanen, sijoittajasuhdejohtaja, Valmet, puh. 010 672 0020

VALMET

Kari Saarinen
talousjohtaja

Calle Loikkanen
sijoittajasuhdejohtaja

Valmet on maailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa.

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset. Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoprosessien luotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä.

Valmetin liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa. Yli 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä. Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Lue lisääwww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Seuraa Valmetin sijoittajasuhteita Twitterissäwww.twitter.com/valmetir

Henkilötietojen käsittely

--
This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Valmet via Globenewswire

Valmet on maailman johtava teknologian, automaation ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Valmetin visiona on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa. 12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen – joka päivä. Valmetin asiakkailleen tarjoamat palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin.