Etsi

PÖRSSITIEDOTE 18.10.2019 KLO 9.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallitus on päättänyt muutoksesta johtoryhmässä. Toimitusjohtajana 30.9.2019 aloittanut Elina Pienimäki, 40, on valittu Wulff-Yhtiöt Oyj:n johtoryhmään ja sen puheenjohtajaksi.

Johtoryhmässä jatkavat Wulff Entre Oy:n toimitusjohtaja Ninni Arion, Wulff Supplies AB:n toimitusjohtaja Trond Fikseaunet, Wulff-Yhtiöt Oyj:n talousjohtaja Elina Hanén, Wulff-Yhtiöt Oyj:n viestintä- ja markkinointijohtaja Tarja Törmänen ja Wulff Belttonin toimitusjohtaja Veijo Ågerfalk.

Aiemmin Wulff-Yhtiöt Oyj:n johtoryhmän puheenjohtajana ja konsernijohtajana toiminut Heikki Vienola jatkaa yhtiössä kasvua tukevissa tehtävissä.

Espoossa 18.10.2019

WULFF-YHTIÖT OYJ
HALLITUS

Elina Pienimäki

JAKELU:

NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.wulffyhtiot.fi

Parempi maailma - työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan - sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi (http://www.wulff.fi/).

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa.