Etsi

NEO INDUSTRIAL OYJ  SISÄPIIRITIETO  12.8.2019 klo 9.00

Neo Industrial Oyj: Jukka Poutanen nimitetty Neo Industrial Oyj:n toimitusjohtajaksi

DI, MBA Jukka Poutanen (56) on nimitetty Neo Industrial Oyj:n ja sen tytäryhtiön Reka Kaapeli Oy:n toimitusjohtajaksi 12.8.2019 alkaen. Jukka Poutasella on monipuolinen ja pitkä kokemus kansainvälisistä teollisuuden johtotehtävistä. Poutanen on asunut Suomessa, Ranskassa, Englannissa ja Malesiassa - toimien viimeksi ABB Malesian maa- ja toimitusjohtajana Kuala Lumpurissa.

Yhtiön hallitus ja toimitusjohtaja Ralf Sohlström ovat yhteisymmärryksessä sopineet, että hän jättää nykyiset tehtävänsä.

"Yhtiön hallitus uskoo Jukka Poutasen olevan oikea henkilö vauhdittamaan yhtiön kehitystä kohti kestävää ja kannattavaa kasvua sekä kasvattamaan omistaja-arvoa strategiamme mukaisesti", Neo Industrial Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Markku E. Rentto sanoo.

Neo Industrial Oyj

Markku E. Rentto, hallituksen puheenjohtaja, puh. 040 500 1858
Jukka Poutanen, puh. 040 833 9007

www.neoindustrial.fi

Neo Industrial Oyj:n strategiana on investoida pääasiassa teollista liiketoimintaa harjoittaviin ja keskenään synergiaetuja tarjoaviin yrityksiin. Yhtiön tavoitteena on kehittää ostettuja yrityksiä aktiivisella omistajuudella ja luoda niihin lisää arvoa. Tuottoa sijoitukselle syntyy osinkona ja arvonnousuna. Neo Industrialin B-osake noteerataan NASDAQ Helsingin päämarkkinalla. Neo Industrialin teollisena toimialana on kaapeliteollisuus.

Neo Industrial on sijoitusyhtiö, joka sijoittaa suomalaisiin teollisuusyrityksiin ja pyrkii luomaan arvoa näiden yritysten keskinäisistä synergioista. Se osallistuu yhtiöiden operatiiviseen liiketoimintaan aktiivisen omistajuuden kautta ja on siten osallinen omistamiensa yhtiöiden kehittämisessä. Teollisuussijoitukset ovat pitkäaikaisia sijoituksia ja Neo Industrialin tarkoitus on kehittää kohteita niin kauan kuin se pystyy kasvattamaan niiden arvoa.