Etsi

NEO INDUSTRIAL OYJ       PÖRSSITIEDOTE               25.06.2019 KLO 13:00

NEO INDUSTRIAL OYJ: MUUTOS NEO INDUSTRIAL OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN OMISTUKSESSA

Neo Industrial Oyj on luovuttanut yhtiökokouksen 22.3.2018 päätösten mukaisesti yhtiön hallituksen jäsenille kaudelta 23.3.2018 – 28.3.2019 yhteensä 3 829 yhtiön hallussa olevaa omaa B-sarjan osaketta.

Osakkeet luovutettiin osana hallituksen vuosipalkkiota.

Osakkeiden luovuttamisen jälkeen Neo Industrial Oyj:n hallussa on 68 610 omaa B-sarjan osaketta.

Hyvinkäällä, 25. kesäkuuta 2019

Neo Industrial Oyj

LISÄTIETOJA:
Toimitusjohtaja  Ralf Sohlström, puh. 040 770 2720

www.neoindustrial.fi

Neo Industrial Oyj:n strategiana on investoida pääasiassa teollista liiketoimintaa harjoittaviin ja keskenään synergiaetuja tarjoaviin yrityksiin. Yhtiön tavoitteena on kehittää ostettuja yrityksiä aktiivisella omistajuudella ja luoda niihin lisää arvoa. Tuottoa sijoitukselle syntyy osinkona ja arvonnousuna. Neo Industrialin B-osake noteerataan NASDAQ Helsingin päämarkkinalla. Neo Industrialin teollisena toimialana on kaapeliteollisuus.

Neo Industrial on sijoitusyhtiö, joka sijoittaa suomalaisiin teollisuusyrityksiin ja pyrkii luomaan arvoa näiden yritysten keskinäisistä synergioista. Se osallistuu yhtiöiden operatiiviseen liiketoimintaan aktiivisen omistajuuden kautta ja on siten osallinen omistamiensa yhtiöiden kehittämisessä. Teollisuussijoitukset ovat pitkäaikaisia sijoituksia ja Neo Industrialin tarkoitus on kehittää kohteita niin kauan kuin se pystyy kasvattamaan niiden arvoa.