Etsi

NEO INDUSTRIAL OYJ                         PÖRSSITIEDOTE                         24.7.2019 klo 13.30

Neo Industrial Oyj: Reka Kaapelille merkittävä maakaapelisopimus

Neo Industrial Oyj:n tytäryhtiö Reka Kaapeli Oy on toinen kahdesta yrityksestä, jotka ovat voittaneet julkisen hankinnan merkittävästä maakaapelisopimuksesta.
Reka Kaapelin osuus sopimuksesta tulee olemaan arviolta 20 miljoonaa euroa ja toimitukset jakaantuvat vuosille 2020 - 2021. Päätöksestä on meneillään valitusaika
ja sopimus on tarkoitus allekirjoittaa valitusajan umpeuduttua elokuun loppuun mennessä.
Maakaapeleita käytetään rakennettaessa sähkönjakeluverkkoja, joihin sääolot eivät vaikuta.

Hyvinkäällä 24.7.2019

Neo Industrial Oyj

Ralf Sohlström

Ralf Sohlström, toimitusjohtaja, puh. 040 770 2720
www.neoindustrial.fi

Neo Industrial on sijoitusyhtiö, joka sijoittaa suomalaisiin teollisuusyrityksiin ja pyrkii luomaan arvoa näiden yritysten keskinäisistä synergioista. Se osallistuu yhtiöiden operatiiviseen liiketoimintaan aktiivisen omistajuuden kautta ja on siten osallinen omistamiensa yhtiöiden kehittämisessä. Teollisuussijoitukset ovat pitkäaikaisia sijoituksia ja Neo Industrialin tarkoitus on kehittää kohteita niin kauan kuin se pystyy kasvattamaan niiden arvoa.