Neo Industrial Oyj:n hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.neoindustrial.fi suomeksi ja englanniksi. Samalta sivustolta löytyy myös selvitys Neo Industrial Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2019.

Toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat pdf-muodossa tämän tiedotteen liitteenä.

Neo Industrial Oyj

Jukka Poutanen

Toimitusjohtaja Jukka Poutanen, puh. 040 833 9007

www.neoindustrial.fi

Tietoja julkaisijasta Neo Industrial Oyj

Neo Industrial Oyj on suomalainen yhtiö, joka rakentaa kestävää tulevaisuutta kehittämällä ja uudistamalla modernia yhteiskuntaa. Omistamme kaapeliteollisuudessa liiketoimintaa harjoittavia kasvuvoimaisia, listaamattomia yhtiöitä, joille olemme pitkäjänteinen ja vastuullinen kumppani. Tavoitteenamme on olla tulevaisuudessa monialayhtiö, joka luo vastuullisesti uusia mahdollisuuksia älykkäälle ja energiatehokkaalle yhteiskunnalle. Neo Industrial Oyj:n B-osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:n päämarkkinalla.

Liitteet