Etsi

Next Games Oyj Yhtiötiedote 26.9.2019 klo: 08:00

Next Games Oyj:n optio-oikeuksilla on merkitty yhteensä 71 560 yhtiön uutta osaketta. Osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 13.9.2019 ja ne tuottavat samat oikeudet yhtiön vanhojen osakkeiden kanssa rekisteröintipäivästä lähtien. Uudet osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North -markkinapaikalla yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 16.9.2019.

Osakkeiden merkintähinta 46 319,09 euroa kirjataan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon eikä yhtiön osakepääoma muutu osakemerkinnän johdosta. Osakkeilla ei ole nimellisarvoa.

Merkintöjen seurauksena Next Games Oyj:n osakkeiden lukumäärä nousee 18 610 270 osakkeeseen.

Optio-oikeuksilla merkityt osakkeet liittyvät vuosien 2014 ja 2015 pääomaohjelmiin. Pääomaohjelmien ehdot ja lisätietoja on nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.nextgames.com/fi.

Saara Bergström
Markkinointi- ja viestintäjohtaja

Certified Adviser: Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, tel. +358 10 546 7938

Next Games
Next Games on lisensoituihin peleihin keskittyvä mobiilipelien kehittäjä ja julkaisija sekä ensimmäinen Suomessa pörssiin listautunut mobiilipeliyritys. Hyvän vastaanoton saaneiden The Walking Dead -peliensä ansiosta, Next Games on suunnannäyttäjä massaviihdetuotteiden pohjalta luotavien, palvelupohjaisten mobiilipelien alalla. Yhtiö julkaisi kesällä 2018 The Walking Dead: Our World -pelin, joka käyttää viimeisintä AR-teknologiaa ja Google Mapsia. Tällä hetkellä Next Games kehittää useaa viihdebrändilisensseihin perustuvaa peliä, mukaan lukien Blade Runner Nexus -peliä, joka perustuu suosittuihin Blade Runner-elokuviin sekä Netflixin Stranger Things -sarjaan perustuvaa mobiilipeliä.

Next Games on lisensoituihin peleihin keskittyvä mobiilipelien kehittäjä ja julkaisija, joka toimii maailmanlaajuisilla pelimarkkinoilla. Next Games hankkii tunnettujen viihdetuotteiden, kuten elokuvien, televisiosarjojen, kirjojen tai urheiluviihdetuotteiden, lisenssioikeuksia ja kehittää mobiilipelejä näiden pohjalta. Yhtiö kehittää pelit läheisessä yhteistyössä lisenssiomistajien kanssa varmistaakseen tiiviin yhteyden pelin ja sen taustalla olevien viihdetuotteiden välillä.