Nixu Oyj, pörssitiedote 5.10.2021 kello 14.30

25.4.2018 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen antaman valtuutuksen nojalla Nixu Oyj:n hallitus päätti 27.3.2019 optio-oikeuksien antamisesta Nixu-konsernin avainhenkilöille. Optio-oikeudet ovat osa Nixu-konsernin avainhenkilöiden kannustus- ja sitouttamisjärjestelmää, ja niiden tarkoituksena on kannustaa avainhenkilöitä pitkäjänteiseen työntekoon yhtiön kasvustrategian toteuttamiseksi ja siten omistaja-arvon kasvattamiseksi.

Yhtiön hallitus on päättänyt optiosarjan 2019A merkintäajan ja niihin liittyvien suoritustavoitteiden saavuttamisajan siirtämisestä siten, että merkintäaika alkaa 31.12.2022 ja päättyy 31.8.2024. Alkuperäisen päätöksen mukaisesti optiosarjan 2019A merkintäaika oli 1.10.2021-31.5.2023.

Nixu Oyj:n hallitus on päättänyt pitää optioiden merkintäajan aloitukseen liittyvät suoritustavoitteet ennallaan.

Nixu Oyj:n optio-oikeuksien 2019 ehdot ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.nixu.com/fi/sijoittajat/avainhenkiloiden-optiot.

Nixu Oyj

Toimitusjohtaja Petri Kairinen, Nixu Oyj
puhelin +358 40 832 1832, sähköposti: [email protected]

Jakelu:
www.nixu.com/fi

Nixu lyhyesti:
Nixu tarjoaa kyberturvapalveluita, missiona pitää digitaalinen yhteiskunta toiminnassa. Intohimomme on auttaa organisaatioita hyödyntämään digitalisaatio turvallisesti. Tuotamme yhdessä asiakkaidemme kanssa käytännönläheisiä ratkaisuja liiketoiminnan jatkuvuuden, digitaalisten palvelujen helpon saatavuuden ja tietosuojan varmistamiseksi. Haluamme olla paras työpaikka noin 400 kyberturva-ammattilaisen tiimillemme, joka tekee työtä käytännönläheisten ratkaisujen löytämiseksi. Nixun juuret ovat Pohjois-Euroopassa, mutta palvelemme asiakkaitamme ympäri maailman. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.
www.nixu.com

Nixu on vuonna 1988 perustettu kyberturvallisuuspalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Nixun suurin markkina on Suomi ja yhtiö on myös laajentunut Hollantiin, Ruotsiin sekä Tanskaan. Nixu on tietoturvaratkaisujen kokonaistoimittaja. Yhtiö ei siis ole ainoastaan tietoturvalaitteiden ja - teknologioiden jälleenmyyjä tai tietyille palvelualueille erikoistunut konsultti. Yhtiön pääasiallista kohderyhmää ovat suuret yritykset sekä julkishallinto.