Tiedote

22.7.2021

Espoo Nokia julkaisee vuoden 2021 toisen neljänneksen tuloksensa ja tammi-kesäkuun 2021 puolivuotiskatsauksensa 29.7.2021 noin kello 8.00. Katsaus on nähtävissä Nokian verkkosivuilla heti julkaisemisen jälkeen.

Nokia julkaisee pörssitiedotteina ainoastaan tiivistelmän taloudellisista katsauksistaan. Tiivistelmä keskittyy konserinitason taloudellisiin tietoihin sekä Nokian näkymiin.

Yksityiskohtaiset segmenttitason tulostiedot ovat saatavilla taloudellisessa katsauksessa osoitteessa www.nokia.com/luvut. Kannustamme sijoittajia perehtymään tiivistelmien lisäksi taulukot sisältäviin katsauksiin kokonaisuudessaan.

Sijoittajapuhelu

• Nokian sijoittajapuhelu alkaa 29.7.2021 kello 11.30. Puhelun kesto on noin 60 minuuttia.
  • Puhelu pidetään videopuheluna, jonka lopussa on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Esitysmateriaali on saatavilla osoitteessa www.nokia.com/luvut.
  • Linkki sijoittajapuheluun julkaistaan osoitteessa www.nokia.com/luvut.
  • Median edustajat voivat kuunnella esitystä joko edellä mainitun linkin kautta tai numerossa +1-412-717-9224.

Nokia
Nokia luo teknologiaa, joka auttaa maailmaa toimimaan yhdessä.

Olemme luotettava kumppani kriittisissä verkoissa ja sitoutuneet jatkuvaan innovaatioon sekä teknologiajohtajuuteen matkapuhelin-, kiinteissä ja pilvipalveluverkoissa. Luomme arvoa immateriaalioikeuksilla ja pitkäaikaisella tutkimus- ja kehitystyöllä palkitun Nokia Bell Labsin johdolla.

Sitoutumalla korkeimpiin eettisiin liiketoimintaperiaatteisiin ja turvallisuusstandardeihin olemme mukana rakentamassa tuottavampaa, vastuullisempaa ja monimuotoisempaa maailmaa.

Lisätietoja tiedotusvälineille:
Nokia
Puh. +358 (0) 10 448 4900
Sähköposti: [email protected]

Nokia on vuonna 1865 peustettu globaali suomalainen tietoliikennealalla toimiva yhtiö, jonka liiketoimintoihin lukeutuu teknologiakehitys ja sen lisensointi. Nokia kuuluu alansa suurimpiin yrityksiin ruotsalaisen Ericssonin ja kiinalaisen Huawein rinnalla. Nokian liiketoiminnot voidaan jakaa Nokia Networksiin ja teknologiayksiköihin. Nokia toimii lähes jokaisella mantereella ja sillä on maailmanlaajuinen johtoasema mobiili ja kiinteiden verkkojen infrastruktuurissa.