Lehdistötiedote

Nokia julkistaa vuoden 2020 toisen neljänneksen tuloksensa ja tammi-kesäkuun 2020 puolivuotiskatsauksensa 31.7.2020
24.7.2020

Espoo - Nokia julkistaa toisen neljänneksen tuloksensa ja tammi-kesäkuun 2020 katsauksensa 31.7.2020 noin kello 8.00. Katsaus on nähtävissä Nokian verkkosivuilla heti julkistamisen jälkeen.

Nokia julkistaa pörssitiedotteina vain tiivistelmän taloudellisista katsauksistaan. Tiivistelmä keskittyy taloudellisiin tietoihin Nokia-konsernin tasolla sekä Nokian näkymiin.

Yksityiskohtaiset segmenttitason tulostiedot ja niiden tarkastelu ovat saatavilla kattavassa taloudellisessa katsauksessa osoitteessa www.nokia.com/luvut. Kehotamme sijoittajia perehtymään tiivistelmän lisäksi taulukot sisältävään kattavaan katsaukseen.

Sijoittajapuhelu

• Nokian sijoittajapuhelu alkaa 31.7.2020 kello 15.00.
  • Linkki sijoittajapuhelun esitykseen julkaistaan osoitteessa www.nokia.com/luvut.
  • Median edustajat voivat kuunnella esitystä joko edellä mainitun linkin kautta tai numerossa     +1-412-717-9224.

Nokia
Luomme teknologiaa yhdistämään koko maailman. Vain Nokia tarjoaa kokonaisvaltaisen valikoiman verkkoratkaisuja, ohjelmistoja, palveluita ja lisensointimahdollisuuksia maailmanlaajuisesti. Innovaatioidemme ja palkitun Nokia Bell Labsin johdolla olemme 5G-verkkojen kehityksen ja käyttöönoton kärjessä.

Radioverkkojemme avulla viestintäpalveluja tarjoavat asiakkaamme palvelevat yli 6,4 miljardia liittymää, ja yritysasiakkaamme ovat ottaneet käyttöön yli 1 300 teollisuuden verkkoa ympäri maailmaa. Sitoutuen korkeimpiin eettisiin liiketoimintaperiaatteisiin muutamme ihmisten tavan elää, työskennellä ja viestiä. Seuraa meitä verkkosivuillamme www.nokia.com ja Twitterissä @nokia.

Lisätietoja tiedotusvälineille:
Nokia
Puh. +358 (0) 10 448 4900
Sähköposti: [email protected]

Luomme teknologiaa yhdistämään koko maailman. Nokialla on toimialan ainoa maailmanlaajuisesti saatavilla oleva kokonaisvaltainen valikoima verkkoratkaisuja, ohjelmistoja, palveluita ja lisensointimahdollisuuksia. Asiakkaitamme ovat viestintäpalvelujen tarjoajat, joiden verkoissa on yhteensä yli 6,1 miljardia käyttäjää, sekä yrityksiä yksityisellä ja julkisella sektorilla, jotka käyttävät ratkaisujamme parantaakseen tuottavuutta ja rikastuttaakseen asiakkaidensa elämää.