Nokian Renkaat Oyj Tulosjulkistamisajankohdat 30.10.2019 klo 14.00

Nokian Renkaat Oyj julkaisee seuraavat taloudelliset tiedotteet vuonna 2020:

- 4.2.2020 Tilinpäätöstiedote 2019

- 5.5.2020 Osavuosikatsaus, tammi-maaliskuu 2020

- 4.8.2020 Puolivuosikatsaus, tammi-kesäkuu 2020

- 27.10.2020 Osavuosikatsaus, tammi-syyskuu 2020

Nokian Renkaiden taloudellinen katsaus 2019 on saatavana englanniksi ja suomeksi osoitteessa www.nokianrenkaat.fi viimeistään viikolla 11, 2020.

Nokian Renkaat Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 2.4.2020 klo 16.00. Osakkeenomistajalla on oikeus esittää yhtiökokouksen käsiteltäväksi osakeyhtiölain ja yhtiöjärjestyksen nojalla yhtiökokouksen toimivaltaan kuuluvia asioita, jos hän vaatii sitä kirjallisesti hallitukselta viimeistään 14.2.2020. Esitys on toimitettava perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen Nokian Renkaat Oyj, Lakiosasto, PL 20, 37101 Nokia tai sähköpostilla [email protected]

Nokian Renkaat Oyj

Päivi Antola
Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja

Jakelu: Nasdaq Helsinki, media ja www.nokianrenkaat.fi

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka tarjoaa mielenrauhaa kaikissa olosuhteissa. Tietotaitomme kumpuaa pohjoismaisista juurista ja arvomaailmasta. Henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin kehittämiemme renkaiden tavoitteena on kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Konserniimme kuuluu myös autonhuoltoon ja rengaspalveluihin erikoistunut Vianor-ketju. Vuonna 2019 yhtiömme liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 4 700. Nokian Renkaiden osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.