Etsi

Ilmoituksenluonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS

Viitenumero: 743700GQRKCZ1KXGFJ21_ 20191108085242_6

Liiketoimen päivämäärä: 06.11.2019

Kauppapaikka: FIRST NORTH FINLAND (FNFI)

Liiketoimen luonne: LUOVUTUS

Instrumentti: OSAKE

ISIN: FI4000327812

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot: Volyymi 3411 Yksikköhinta 2,60596  Hinnan yksikkö Euro

Liiketoimien yhdistetyt tiedot: Volyymi 3411 Yksikköhinta 2,60596 Hinnan yksikkö Euro Liiketoimien lukumäärä 1

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 5553 224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, Pekka Halonen, puh. 040 587 7000

Jakelu:

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.4.2018 - 31.12.2018 oli 6,5 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 80 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa.

www.nordicid.fi.

Nordic ID on suomalainen RFID-teknologiayhtiö. Mahdollistamme esineiden yksilöllisen tunnistettavuuden ja teemme niistä seurattavia läpi niiden koko elinkaaren. Tuotamme materiaalivirtojen seurantatietoon liittyvää reaaliaikaista informaatiota asiakkaidemme päätöksenteon tueksi. Pilvipohjainen PaaS-palveluratkaisumme (PaaS, Platform as a Service) yhdistää materiaalivirran jokaisen yksittäisen esineen tiedon asiakkaan tietojärjestelmiin. Missionamme on mahdollistaa täydellinen digijalanjälki materiaalinhallinnan keinoin.