Norrhydro Group Oyj Vuosikertomuksen julkaisu 18.2.2022 kello 12:00

Norrhydro Group Oyj on julkaissut tänään 18.2.2022 vuoden 2021 vuosikertomuksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen. Vuosikertomus ja tilinpäätös ovat tämän tiedotteen liitteinä ja löytyvät myös Norrhydron verkkosivuilta osoitteesta https://www.norrhydro.com/fi/sijoittajat-yhtiökokoukset

Norrhydro Group Oyj

Yrjö Trög, Toimitusjohtaja

Hyväksytty neuvonantaja:

Translink Corporate Finance Oy

Jari Lauriala, Managing Partner

Sami Miettinen, Partner

Puh. +358 400 735 835

Jakelu:

Norrhydro Group Oyj lyhyesti

Norrhydro on vuonna 1985 perustettu suomalainen liikkeenohjauksen edelläkävijä sekä energiatehokkaiden hydraulisylinterien tarjoaja ja järjestelmätoimittaja, joka on erikoistunut korkealaatuisiin, räätälöityihin ja energiatehokkaisiin hydraulisylintereihin ja vaativiin lineaarisiin liikkeenohjausjärjestelmiin sekä liikkuviin kalustoihin. Yhtiöllä on yli 35 vuoden kokemus asiakkaan tarpeisiin räätälöityjen hydraulisylintereiden ja lineaaristen liikkeenohjausjärjestelmien kehittämisestä ja valmistamisesta kaikkein vaativimpiin olosuhteisiin ja ympäristöihin. Yhtiön vuoden 2021 liikevaihto oli 24,7 miljoonaa euroa, käyttökate (EBITDA) 3,0 miljoonaa euroa ja liikevoitto 2,2 miljoonaa euroa.

Liitteet

Norrhydro on suomalainen liikkeenohjauksen edelläkävijä ja yksi Pohjoismaiden johtavista energiatehokkaiden hydraulisylinterien tarjoajista. Kehittämme ja valmistamme innovatiivisia ja ympäristöystävällisiä hydrauliikkaratkaisuja muun muassa metsäkone-, materiaalinkäsittely-, kaivos-, maanrakennus- ja meriteollisuuden tarpeisiin. Norrhydron tekoälyä ja digitaalisuutta yhdistävä Norrdigi®-liikkeenohjausjärjestelmä edustaa edistyksellistä ja globaaleilla markkinoilla ainutlaatuista teknologiaa, joka vähentää päästöjä.