Nurminen Logistics Oyj                                              Pörssitiedote 13.7.2021 klo 14.15

Nurminen Logistics Oyj (Nasdaq Helsinki: NLG1V) ("Nurminen Logistics", "Yhtiö") on 13.7.2021 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain ("AML") 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmariselta ("Ilmarinen").

Ilmoituksen mukaan Ilmarisen suorien osakkeiden omistusosuus on noussut Yhtiössä.

Ilmarisen omistusosuus edellisen liputusilmoituksen 7.1.2021 perusteella:

- Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen 11,83 prosenttia (8 780 000 osaketta ja ääntä);

- Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen 4,63 prosenttia (3 434 066 osaketta ja ääntä rahoitusvälineiden kautta)

- Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen yhteensä 16,46 prosenttia.

Ilmarisen omistusosuus liputusilmoituksen 13.7.2021 perusteella:

- Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen 15,12 prosenttia (11 655 795 osaketta ja ääntä);

- Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen 0 prosenttia (0 osaketta ja ääntä rahoitusvälineiden kautta)

- Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen yhteensä 15,12 prosenttia.

Ilmoituksessa käytetty omistusprosentti on laskettua AML:n ja Finanssivalvonnan antamien ohjeiden ja määräysten mukaisesti käyttäen Nurminen Logisticsin julkistamaa Yhtiön tämän hetkisen osakkeiden ja äänten enimmäismäärää, joka on 77 088 462 sisältäen Nurminen Logisticsin hallussa olevat omat osakkeet.

Nurminen Logistics Oyj

Lisätietoja: Olli Pohjanvirta, toimitusjohtaja, Nurminen Logistics Oyj, +358 40 900 6977, [email protected]

Jakelu

www.nurminenlogistics.fi

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu logistiikkapalveluita tarjoava pörssiyhtiö. Yhtiö tuottaa asiakkailleen laadukkaita huolinta- ja tavarankäsittelypalveluita sekä rautatiekuljetuksia ja niihin liittyviä projektikuljetuspalveluita. Nurminen Logisticsin päämarkkinat ovat Suomessa sekä Venäjällä ja sen lähialueilla.