Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Nurminen Logistics Oyj                                                     Pörssitiedote 27.7.2021 klo 9.00

Nurminen Logistics Oyj:n ("Yhtiö") maksuttomassa osakeannissa Yhtiölle itselleen annetut uudet osakkeet ("Uudet Osakkeet"), yhteensä 105 728 osaketta, on rekisteröity kaupparekisteriin 27.7.2021. Yhtiön osakkeiden kokonaismäärä on Uusien Osakkeiden rekisteröimisen jälkeen 77 194 190 osaketta. Uudet 105 728 osaketta tullaan käyttämään hallituksen jäsenien palkitsemiseen 12.4.2021 yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti. Luovutuksen jälkeen 65 262 osaketta on Yhtiön hallussa omina osakkeina.

Uudet Osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi yhdessä nykyisten osakkeiden kanssa Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla arviolta 28.7.2021 alkaen.

Nurminen Logistics Oyj

Olli Pohjanvirta, toimitusjohtaja, Nurminen Logistics Oyj, +358 40 900 6977, [email protected]ogistics.com

Jakelu

www.nurminenlogistics.fi

Nurminen Logistics on vuonna 1886 perustettu pörssiyhtiö, joka tarjoaa laadukkaita multimodal- ja terminaalipalveluja sekä on johtava konttijunaoperaattori Aasian ja Skandinavian välisellä markkinalla.