Etsi

OLVI OYJ                PÖRSSITIEDOTE 10.12.2019 klo 9.00

OLVI OYJ:N TALOUDELLISTEN RAPORTTIEN JULKAISUAJANKOHDAT VUONNA 2020

Olvi Oyj julkistaa vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteen 27.2.2020.

Vuosikertomus julkaistaan viikolla 12. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 1.1. – 31.12.2019. Vuosikertomus sisältää vastuullisuusraportin. Samalla julkaistaan selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkat- ja palkkioraportti tilivuodelta 2019.

Olvi Oyj julkistaa vuonna 2020 osavuosikatsaukset:
tammi-maaliskuulta 30.4.2020, tammi-kesäkuulta 18.8.2020 ja tammi-syyskuulta 29.10.2020.

Yhtiön hallitus kutsuu koolle yhtiökokouksen. Yhtiökokouskutsu julkaistaan viikolla 12. Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on keskiviikko 8.4.2020. Yhtiökokoukseen liittyvä aineisto kootaan yhtiön verkkosivuille.

Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 2020 käsiteltäväksi tulee toimittaa Olvi Oyj:n hallitukselle 17.2.2020 mennessä. Pyyntö on lähetettävä perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen Olvi Oyj, Konsernihallinto, PL 16, 74100 Iisalmi tai sähköpostitse: hallinto(at)olvi.fi.

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan arviolta klo 9.00 kyseisenä päivänä.

Olvi Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistuksia.

Olvi Oyj
Lasse Aho
Puh. 0290 00 1050 tai 0400 203 600

JAKELU:

NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.olvi.fi

Olvi Oyj on julkinen osakeyhtiö, jonka A-sarjan osakkeet ovat pörssissä julkisen kaupankäynnin kohteina. OLVI-säätiön omistuksessa on noin 15 prosenttia yhtiön osakekannasta, mutta perustajien ajatuksen mukaisesti säätiö omistaa edelleen enemmistön (noin 52 prosenttia) yhtiön äänivallasta. Olvi on ainoa itsenäisenä suomalaisena 1800-luvulta säilynyt panimo, joka haluaa tarjota suomalaisille juomanautintoja ja positiivisia elämyksiä.