Etsi

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 10.10.2019 KLO 09.00, JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET

Oma Säästöpankki Oyj: Johdon liiketoimet (Hemminki)

Ilmoitusvelvollinen:

Nimi: Hemminki Aila
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Liikkeeseenlaskija: Oma Säästöpankki Oyj
LEI: 743700LE1ECAPXC5UT18
Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 743700LE1ECAPXC5UT18_20191009162603_04
Liiketoimen päivämäärä: 8.10.2019
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Liiketoimen luonne: HANKINTA
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000306733

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1) Volyymi: 3 Yksikköhinta: 7,54 EUR
(2) Volyymi: 946 Yksikköhinta: 7,54 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(3) Volyymi: 949 Keskihinta: 7,54 EUR

Oma Säästöpankki Oyj

Lisätiedot:
Pasi Sydänlammi, toimitusjohtaja, puh +358 45 657 5506

JAKELU:
www.omasp.fi

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 38 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta yli 136 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä, sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. OmaSp:n henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.

Oma Säästöpankki Oyj on Suomen suurin säästöpankki: aidosti suomalainen, kannattava ja vakavarainen. Yhtiö on vahvasti paikallinen vähittäispankki, joka toimii laajalla alueella eri puolilla Suomea.