Etsi

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 23.10.2019 KLO 15.00, TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT

Oma Säästöpankki Oyj:n taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2020

Oma Säästöpankki (OmaSp) julkaisee vuonna 2020 taloudellisen informaation seuraavasti:

• 17.2.2020 Tilinpäätöstiedote vuodelta 2019
  • 11.5.2020 Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2020
  • 10.8.2020 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2020
  • 9.11.2020 Osavuosikatsaus tammi-syykuu 2020

Varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettäväksi maanantaina 27.4.2020. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen erikseen koolle myöhemmin.

Oma Säästöpankki Oyj

Lisätietoja sekä median haastattelupyynnöt:
Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh. +358 50 66592, [email protected]

JAKELU:
www.omasp.fi

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 38 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta yli 136 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. Henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.

Oma Säästöpankki Oyj on Suomen suurin säästöpankki: aidosti suomalainen, kannattava ja vakavarainen. Yhtiö on vahvasti paikallinen vähittäispankki, joka toimii laajalla alueella eri puolilla Suomea.