Oriola Oyj:n pörssitiedote 12.3.2021 klo 14.00

Oriola Oyj:n osakesäästöohjelman mukainen omien osakkeiden luovutus

Oriola Oyj luovuttaa yhteensä 35 005 kappaletta yhtiön omistamaa B-sarjan osaketta OKShares-osakesäästöohjelman säästökaudelle 2019 osallistuville avainhenkilöille ohjelman ehtojen mukaisesti.

Päätös omien osakkeiden luovuttamisesta suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 17.3.2020 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on yhteensä 138 201 kappaletta yhtiön omia osakkeita, joista 63 650 kappaletta on A-osakkeita ja 74 551 kappaletta on B-osakkeita.

Oriola Oyj
Juko Hakala,

Petter Sandström
lakiasiainjohtaja
sähköposti: [email protected]

Jakelu:

Julkaisija:
Oriola Oyj
Orionintie 5, 02200 Espoo
www.oriola.com (https://www.oriola.com/fi/)

Oriola on suomalainen pörssiyhtiö, jolla on vahva asema Suomen ja Ruotsin terveyden ja hyvinvoinnin markkinoilla. Tarkoituksemme on auttaa jokaista elämään terveemmin. Edistämme ihmisten ja eläinten hyvinvointia varmistamalla, että lääkkeet sekä terveys- ja hyvinvointituotteet toimitetaan turvallisesti ja asiakasystävällisesti – tapahtuipa se apteekkien, eläinlääkärien, vähittäiskaupan, verkkopalvelujen tai annosjakelun kautta kuluttajille. Ruotsissa omistamme maan kolmanneksi suurimman apteekkiketjun, Kronans Apotekin.