Etsi

Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj
Pörssitiedote, 2.12.2019 klo 16.30

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj on vastaanottanut tänään 2.12.2019 arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen, jonka mukaan Jorma J. Nieminen ja hänen yhdessä aviopuolisonsa kanssa hallinnoima Osuusasunnot Oy ovat 29.11.2019 mennessä hankkineet yhteensä 534 000 osaketta niin, että ne ovat 5,56 % Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj:n osakkeista.
Ilmoituksen mukaan Jorma J. Nieminen ja Osuusasunnot Oy:n yhteenlaskettu osuus ylitti 29.11.2019 viiden (5) prosentin rajan osakkeista.

Ovaro Kiinteistösijoitus Oy:n osakekanta koostuu yhteensä 9.598.910 osakkeesta ja äänestä.

Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj

Lisätiedot: hallituksen puheenjohtaja Petri Roininen, p. 040 761669
Jakelu: Nasdaq, www.ovaro.fi, tärkeimmät tiedotusvälineet

Ovaro on suomalaisiin asunto-osakkeisiin sijoittava yhtiö, jonka tarkoitus on tuottaa omistaja-arvoa osakkaille. Ovaron strategian keskiössä on kolme asiaa. Ensiksi, Ovaro pelkistää rakenteensa asuntorahastosta kiinteistöyhtiöksi kustannustehokkuuden parantamiseksi. Toiseksi, yhtiö syventää rooliaan kiinteistöliiketoiminnassa ottamalla itselleen kiinteistöjen vuokrauksen ja ylläpidon ohjauksen, kiinteistöjen kehityksen sekä hankekehityksen ja rakennuttamisen. Kolmanneksi, yhtiö laajentaa sijoitusaluettaan asuntojen lisäksi myös toimitilakiinteistöihin.