Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj
Lehdistötiedote 12.1.2022 klo 12.30

Ovaron joulukuun raportti – vuokrasalkun vuokrausaste 95,01 %

Ovaron asuntomyynnit ja Vuokrasalkun vuokrausaste

Ovaro julkaisee kuukausittain Vuokrasalkun neliöpohjaisen vuokrausasteen sekä tiedot asuntojen myyntimääristä. Ovaro myi joulukuussa 10 asuntoa velattomilta hinnoiltaan 1,4 M€. Vuoden 2021 alusta yhtiö on myynyt yhteensä 588 asuntoa ja liiketilaa velattomilta hinnoiltaan yhteensä 54 M€.

Toimitusjohtaja Marko Huttunen:
Ovaron asuntojen vuokraus sujui tavoitteiden mukaisesti ja vuokrasalkun vuokrausaste oli joulukuussa 95,01 prosenttia. Ovarolla oli joulukuussa keskimääräistä enemmän huoneistoja remontissa. Ovaro panostaa huoneistojen kuntoon, jotta ne vastaavat paremmin kuluttajien vaatimuksiin. Markkinoilla on edelleen vahva kysyntä kohtuuhintaisista perheasunnoista.

Vuokrasalkun neliömetripohjaisesti laskettu vuokrausaste:
31.12.2021        30.11.2021        31.12.2020
95,01 %            95,57 %            93,7 %

Helsinki 12.1.2022
Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj
Lisätiedot:
Toimitus
Jakelu: Nasdaq, www.ovaro.fi, tärkeimmät tiedotusvälineet

Osoite: Mannerheimintie 103 b, 00280 Helsinki Finland

www: https://ovaro.fi/fi/

Ovaro on vuonna 2010 perustettu Suomessa toimiva vuokra-asuntoihin ja toimitiloihin sijoittava kiinteistösijoitusyhtiö. Yhtiön on syventänyt rooliaan kiinteistöliiketoiminnassa ottamalla itselleen kiinteistöjen vuokrauksen ja ylläpidon ohjauksen, kiinteistöjen kehityksen sekä hankekehityksen ja rakennuttamisen. Ovaron tavoitteena on tarjota Suomessa laadukkaita ja edullisia vuokra-asuntoja.