Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj
Lehdistötiedote 7.10.2021 klo 10.00

Ovaron syyskuun raportti – vuokrasalkun vuokrausaste 95,54 %

Ovaron asuntomyynnit ja Vuokrasalkun vuokrausaste
Ovaro julkaisee kuukausittain Vuokrasalkun neliöpohjaisen vuokrausasteen sekä tiedot asuntojen myyntimääristä. Syyskuussa Ovaro myi 6 asuntoa velattomilta hinnoiltaan 754 700 €. Vuoden 2021 alusta yhtiö on myynyt yhteensä 172 asuntoa velattomilta hinnoiltaan 21.7 M€.

Toimitusjohtaja Marko Huttunen:
Ovaron vuokrausaste oli syyskuussa 95,54 prosenttia. Vuokraustoiminta on vahvassa vedossa ja Ovaro on hyötynyt suurempien vuokra-asuntojen vahvistuneesta kysynnästä. Perheasuntoja haetaan aktiivisesti keskusta-alueiden ulkopuolisista kaupunginosista. Suomessa asuntokysyntä on jatkunut vahvana, jonka johdosta Ovaron asuntomyynti on pysynyt asetetussa tavoitteessa.

Vuokrasalkun neliömetripohjaisesti laskettu vuokrausaste:
30.9.2021        31.8.2021        31.12.2020
95,54 %           95,64 %          93,7 %

Helsinki 7.10.2021
Ovaro Kiinteistösijoitus Oyj
Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Marko Huttunen puh. 050 329 2563
Jakelu: Nasdaq, www.ovaro.fi, tärkeimmät tiedotusvälineet

Osoite: Mannerheimintie 103 b, 00280 Helsinki Finland

www: https://ovaro.fi/fi/

Ovaro on vuonna 2010 perustettu Suomessa toimiva vuokra-asuntoihin ja toimitiloihin sijoittava kiinteistösijoitusyhtiö. Yhtiön on syventänyt rooliaan kiinteistöliiketoiminnassa ottamalla itselleen kiinteistöjen vuokrauksen ja ylläpidon ohjauksen, kiinteistöjen kehityksen sekä hankekehityksen ja rakennuttamisen. Ovaron tavoitteena on tarjota Suomessa laadukkaita ja edullisia vuokra-asuntoja.