Etsi

Panostaja Oyj          Tilinpäätös ja toimintakertomus               16.1.2020 klo 13.00

Panostaja Oyj:n vuosikertomus, palkitsemispolitiikka sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2019 julkaistu kokonaisuudessaan

Panostaja Oyj:n vuosikertomus 2019 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen tilikaudelta 1.11.2018-31.10.2019.

Lisäksi Panostajan Oyj:n palkitsemispolitiikka sekä selvitys Panostaja Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä tilikaudelta 1.11.2018-31.10.2019 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään.

Vuosikertomus, palkitsemispolitiikka sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä luettavissa myös yhtiön kotisivuilla www.panostaja.fi

Panostaja Oyj
Tapio Tommila

Toimitusjohtaja Tapio Tommila 040 527 6311

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena omistajana suomalaisia pk-yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa konsernin omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostajalla on kahdeksan enemmistöomistuksessa olevaa sijoituskohdetta. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2019 konsernin liikevaihto oli 190,2 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi

Liitteet

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena enemmistöomistajana suomalaisia pk-yrityksiä. Kumppaniensa kanssa konserni pyrkii luomaan omistajaarvoa ja luomaan menestystarinoita. Toiminnan ydin on suomalaisen yrittäjyyden ja yritystoiminnan kehittäminen. Panostaja etsii aktiivisesti pk-yrityksiä, joilla on terve talous ja potentiaalia nousta alansa parhaimmistoon. Panostaja tuo yrityksiin sitoutuneen johdon sekä liiketaloudellista ja strategista osaamista.