Panostaja Oyj     Tilinpäätös ja toimintakertomus    14.1.2022   klo 14.00

Panostaja Oyj:n vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2021 julkaistu kokonaisuudessaan

Panostaja Oyj:n verkkovuosikertomus 2021 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään.
Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen tilikaudelta 1.11.2020-31.10.2021.

Linkki verkkovuosikertomukseen: https://vuosikertomus.panostaja.fi/2021

Lisäksi Panostaja Oyj:n palkitsemisraportti, selvitys Panostaja Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä EU-taksonomiaraportti tilikaudelta 1.11.2020-31.10.2021 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään.

Panostajan tilinpäätös, palkitsemisraportti, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä EU-taksonomiaraportti ovat tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä luettavissa myös yhtiön kotisivuilla www.panostaja.fi.

Panostaja Oyj

Tapio Tommila

Toimitusjohtaja Tapio Tommila 040 527 6311

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena omistajana suomalaisia yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostajalla on viisi sijoituskohdetta. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2021 konsernin liikevaihto oli 133 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi

Liitteet

Panostaja on vuonna 1984 perustettu suomalaisia pk-yrityksiä omistava ja kehittävä sijoitusyhtiö. Yhtiö pyrkii löytämään laadukkaita ja kasvukykyisiä sijoituskohteita, kehittämään niitä eteenpäin ja luomaan näin omistaja-arvoa. Panostajalla on sijoituksia mm. seuraavissa yhtiössä Oscar Software, Grano, CoreHW, Hygga, Carrot Palvelut, Gugguu, Helakeskus ja Heatmasters.