Piippo Oyj
Yhtiötiedote

Piippo Oyj jää annetusta ohjauksesta

Piippo Oyj                Yhtiötiedote 24.9.2021 klo 17.00

Piippo Oyj korjaa alustavien liikevaihto- ja tulostietojen perusteella ohjaustaan syyskuun lopussa päättyvän tilikauden (9 kk) osalta.

Alustavien tilintarkastamattomien tietojen mukaan Piippo Oyj:n liikevaihto tulee olemaan lähes aiemmin annetun ohjauksen mukainen ja liiketulos tulee jäämään jonkin verran alle 300 t€:n. Yhtiön liiketulos tulee kuitenkin olemaan positiivinen.

Aiemmin yhtiö oli arvioinut, että syyskuussa päättyvän tilikauden liikevaihto tulee olemaan n. 15 000 t€ ja yhtiö tulisi saavuttamaan saman liiketulostason kuin edellisen tilikauden (1.1. – 31.12.2020) aikana.

PIIPPO OYJ

Piippo Oyj, toimitusjohtaja Jukka Keisanen, puh. 043 218 1245
Hyväksytty neuvonantaja: Sisu Partners Oy, Juha Karttunen, puh. 040 555 4727

Jakelu:
NASDAQ OMX Nordic
www.piippo.fi

Piippo Oyj on kansainvälisesti yksi johtavista paalausverkko- ja paalauslankavalmistajista agriliiketoiminta-alueella. Yhtiön globaali jakeluverkosto kattaa jo yli 40 maata. Piippo Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

Liite

Piippo on vuonna 1942 perustettu kansainvälinen sitomiseen ja kiinnittämiseen soveltuvien tuotteiden eli paalausverkkojen, köysien, lankojen ja narujen valmistamiseen sekä markkinointiin ja myyntiin keskittynyt teollisuusyhtiö. Piipon liiketoiminta jakautuu asiakkaiden mukaan kolmeen eri segmenttiin, jotka ovat Agri, Kuluttajatuotteet sekä Tuotteet kaapeliteollisuuteen. Yhtiöllä on globaali jakeluverkosto joka kattaa yli 40 maata ja sen kotipaikka on Outokumpu.