Privanet Group Oyj
YHTIÖTIEDOTE
15.07.2021 kello 13:55

Privanet Group Oyj julkistaa Skarta Group Oy:n osakekannan hankintaan liittyvää yritysjärjestelyä koskevan yhtiöesitteen

Privanet Group Oyj julkistaa Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikan sääntöjen mukaisen yhtiöesitteen, jonka Nasdaq Helsinki Oy on tarkastanut ja hyväksynyt. Yhtiöesite on saatavilla sähköisenä versiona Privanet Group Oyj:n verkkosivustolla osoitteessa http://privanetgroup.fi/share-exchange sekä Privanet Group Oyj:n toimipaikassa yhtiöesitteessä ilmoitetulla tavalla.

Yhtiöesite koskee osakevaihtoa, jossa Privanet Group Oyj hankkii omistukseensa Skarta Group Oy:n osakekannan. Privanet Group Oyj:n toiminnassa tapahtuu yritysjärjestelyn myötä merkittävä muutos, jonka johdosta yhtiöesite on julkaistu. Privanet Group Oyj:n hallituksen on määrä tehdä osakevaihdon täytäntöönpanoa koskevat päätökset 15.7.2021 aikana, jolloin yhtiön nimi muuttuu Skarta Group Oyj:ksi ja 13.7.2021 pidetyn ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset koskien yhtiöjärjestyksen ja hallituksen kokoonpanon muutoksia tulevat voimaan.

Yhteyshenkilöt

• Kim Wiio, Hallituksen puheenjohtaja, Privanet Group Oyj, +358 (0)44 567 8964, [email protected]

Tietoja julkaisijasta Privanet Group Oyj

Privanet Group Oyj on suomalainen, Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla kaupankäynnin kohteena oleva sijoitusyhtiö. Yhtiön sijoittajasivut sijaitsevat osoitteessa www.privanetgroup.fi.

Privanet Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, [email protected], puh. +46 8 604 22 55.

Liitteet

Skarta on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Rakennamme puhtaampaa tulevaisuutta – elinympäristöä, johon kuuluvat puhdas vesi ja energia sekä kestävä infrastruktuuri. Keskitymme liiketoiminnassamme erikoisrakentamisen lisäksi muun muassa hiilineutraaleihin teollisuus- ja tuulivoimahankkeisiin. Tavoittelemme kannattavaa kasvua ja näemme erinomaisia kasvumahdollisuuksia kaikilla liiketoiminta-alueillamme.