PURMO GROUP OYJ PÖRSSITIEDOTE 5.1.2022 klo 11:10

Purmo Group Oyj (“Purmo Group” tai “Yhtiö”) on vastaanottanut arvopaperimarkkinalain (muutoksineen, “AML”) 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen Rettig Capital Oy Ab:lta.

Ilmoituksen mukaan Rettig Capital Oy Ab:n määräysvaltayhtiön Rettig Group Oy Ab:n omistamien Purmo Groupin osakkeiden ja äänten yhteismäärä on laskenut 66,64 prosenttiin kaikista Purmo Groupin rekisteröidyistä osakkeista 5.1.2022.

Virala Acquisition Company Oyj (“VAC”) ja Purmo Group Oy Ab toteuttivat Purmo Group Oy Ab:n sulautumisen VAC:iin 31.12.2021, muodostaen yhdistyneen yhtiön Purmo Group Oyj:n. Kuten VAC tiedotti 8.9.2021, Virala Oy Ab:lla on ollut optio hankkia 689 576 C-sarjan osaketta Rettig Group Oy Ab:lta sulautumisen täytäntöönpanon jälkeen. Virala Oy Ab on käyttänyt kyseistä optiotaan 5.1.2022 ja Rettig Group Oy Ab on siten luovuttanut 689 576 omistamaansa C-sarjan osaketta Purmo Group Oyj:ssä Virala Oy Ab:lle.

Yhtiön rekisteröityjen osakkeiden kokonaismäärä on 41 939 748 osaketta. Jokainen osake tuottaa yhden (1) äänen.

Ilmoituksen kohteena oleva Rettig Capital Oy Ab:n osuus:

%:a osakkeista ja äänistä (A:n yhteismäärä)%:a osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B:n yhteismäärä)Yhteenlaskettu %-osuus (A+B)
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen66,64-66,64
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)68,28-68,28

Ilmoitetut tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet

Osakesarja/osakelajiISIN-koodiOsakkeiden ja äänten lukumäärätOsakkeiden ja äänten %-osuus

Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora