Etsi

QPR SOFTWARE OYJ       PÖRSSITIEDOTE 4.4.2019           KLO 17:00

QPR Software Oyj:n hallitus on kokouksessaan 4.4.2019 päivittänyt yhtiön tiedonantopolitiikkaa.

Jatkossa yhtiö tiedottaa pörssitiedotteella sitovista uusista kauppasopimuksista silloin kun niiden arvo on 0,4 miljoonaa euroa tai enemmän (aiemmin 0,2 miljoonaa euroa tai enemmän). Rajaa muutetaan, koska QPR:n liiketoiminta painottuu nykyisin aiempaa enemmän markkinan alkuvaiheessa olevaan ohjelmistoon. Tässä elinkaaren vaiheessa kauppoja tulee vähemmän kuin kypsillä markkinoilla, mutta ne ovat yleensä hinnaltaan merkittävästi kalliimpia.

Tiedonantopolitiikkaan on lisätty myös toimintaperiaatteet vuotojen ja huhujen käsittelyssä.

QPR SOFTWARE OYJ

Jari Jaakkola

Jari Jaakkola, puhelin +358 40 502 6397

Liite

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja. QPR Softwaren kattava asiantuntijatiimi ja 25 vuoden kokemus takaavat asiakkaille näkyvyyden heidän liiketoimintaansa ja antavat keinot tehdä oikeat päätökset.