Etsi

QPR SOFTWARE OYJ             PÖRSSITIEDOTE 5.3.2019 KLO 16.30

QPR Softwaren vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmän noudattamisesta sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelle 2018 on julkaistu PDF-muodossa yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.qpr.fi. Julkaisut ovat myös tämän pörssitiedotteen liitteenä.

Vuosikertomuksesta on saatavilla suomen- ja englanninkielisiä kopioita yhtiön Helsingin pääkonttorista osoitteessa Huopalahdentie 24, 00350 Helsinki (tai puhelimitse numerosta puh. 045 325 8285, Tarja Viantie).

QPR SOFTWARE OYJ

Jari Jaakkola

JAKELU:
www.qpr.fi

Liitteet

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja. QPR Softwaren kattava asiantuntijatiimi ja 25 vuoden kokemus takaavat asiakkaille näkyvyyden heidän liiketoimintaansa ja antavat keinot tehdä oikeat päätökset.