Ramirent Oyj              Pörssitiedote               20.3.2019 klo 13.30

Ramirent on saanut päätökseen Tanskan konevuokrausliiketoimintansa myynnin. Liiketoiminnan hallinta on siirtynyt 20. maaliskuuta 2019 alkaen G.S.V. Materieludlejning A/S:lle. Kaupan yksityiskohdat julkistettiin 3. joulukuuta 2018.

Ramirentillä on nyt neljä liiketoimintasegmenttiä: Ruotsi, Suomi, Norja ja Itä-Eurooppa (Viro, Latvia, Liettua, Puola, Tsekin tasavalta ja Slovakia). Yhtiö toimii myös Venäjällä ja Ukrainassa 50-prosenttisesti omistamansa Fortrent-yhteisyrityksen kautta.

Jonas Söderkvist, väliaikainen talousjohtaja ja konsernin liiketoiminnan kehitysjohtaja, Ramirent Oyj, puh. +46 8 624 9502

Ramirenton johtava palveluyritys, joka vuokraa koneita rakentamiseen ja muulle teollisuudelle. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivia koneita sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirentissä on 2 800 työntekijää yhteensä 287 konevuokraamossa yhdeksässä Pohjois- ja Itä-Euroopan maassa. Vuonna 2018 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 712 miljoonaa euroa. Ramirent on noteerattu Nasdaq Helsingissä (RAMI). Ramirent - Gear Up. Konevuokraamo palveluksessasi

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.ramirent.com

--
This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Ramirent Oyj via Globenewswire

Ramirent on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja.Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia.

Vuonna 2012 konsernin liikevaihto oli 714 miljoonaa euroa. Konsernilla on noin 3.000 työntekijää 358 toimipaikassa 13 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.