Etsi

RELAIS GROUP OYJ YHTIÖTIEDOTE 16.12.2019 KLO 22.00

Relais Group Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2019 torstaina 27.2.2020.

Vuoden 2020 puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2020 julkaistaan torstaina 14.8.2020.

Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus vuodelta 2019 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla 5.3.2020.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 26.3.2020 Pörssitalossa, Fabianinkatu 14, 00100 Helsinki.

Osakkeenomistajan, joka haluaa saada yhtiökokoukselle kuuluvan asian yhtiökokouksen käsiteltäväksi, on viimeistään 6.2.2020 toimitettava tästä kirjallinen pyyntö yhtiön hallitukselle. Pyyntö perusteluineen ja päätösehdotuksineen pyydetään toimittamaan osoitteella: Relais Group Oyj, Hallitus, Tähtäinkuja 2, 01530 Vantaa.

Taloudelliset katsaukset ja niiden oheismateriaali ovat julkaisuhetkestä lukien saatavilla osoitteesta https://relais.fi/sijoittajat/. Kotisivulla olevalla lomakkeella voi myös rekisteröityä Relaisin tiedotteiden tilaajaksi.

Relais Group Oyj
Arni Ekholm, Toimitusjohtaja
Sähköposti: [email protected]

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Relais Group lyhyesti

Relais Group on ajoneuvojen sähkövaruste- ja varaosaliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Relais luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin. Voimakkaasti kasvuhakuisena yhtiönä Relaisin tavoitteena on olla toimialansa edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä. Relais Groupin liikevaihto oli vuonna 2018 72,5 miljoonaa euroa ja toukokuussa 2019 toteutettua ABR/Huzells-yritysoston vaikutusta havainnollistava pro forma -liikevaihto vuonna 2018 oli 119 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee yli 260 henkilöä viidessä maassa.

www.relais.fi

Relais on ajoneuvojen sähkövaruste- ja varaosaliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Yhtiö toimii asiakkaidensa luotettuna kumppanina ajoneuvovalmistajista riippumattomalla jälkimarkkinalla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Baltiassa. Relais luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin.