Relais Group Oyj

Yhtiötiedote 18.3.2020 klo 16.45

Koronavirustilanteen ja Suomen hallituksen 16.3.2020 ilmoittamien toimien seurauksena Relais Group Oyj on päättänyt peruuttaa torstaiksi 26.3.2020 kokoon kutsutun varsinaisen yhtiökokouksen 2020.

Relais Group Oyj kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle myöhemmin.

Relais Group Oyj

Relais Group Oyj, toimitusjohtaja Arni Ekholm
Puh. +358 40 543 1446
Sähköposti: [email protected]

Hyväksytty neuvonantaja:
Evli Pankki Oyj

Jakelu:

www.relais.fi

Relais Group lyhyesti

Relais Group on ajoneuvojen varaosa- ja sähkövarusteliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Relais luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin. Voimakkaasti kasvuhakuisena yhtiönä Relaisin tavoitteena on olla toimialansa edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä. Relais Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 98,9 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskenteli 31.12.2019 258 henkilöä viidessä eri maassa.
www.relais.fi

Relais Group Oyj on ajoneuvojen varaosa- ja sähkövarusteliiketoimintaa Pohjoismaissa ja Baltiassa aktiivisesti kehittävä maahantuoja ja tekninen tukkuliike. Relais Group luo lisäarvoa asiakkailleen tarjoamalla ajoneuvojen sähkövarusteet, varaosat ja asiantuntijapalvelut luotettavasti, tehokkaasti ja oikea-aikaisesti ajoneuvojen elinkaaren eri vaiheisiin. Voimakkaasti kasvuhakuisena yhtiönä Relais Groupin tavoitteena on olla toimialansa edelläkävijä ajoneuvojen elinkaaren kehittämisessä. Relais Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 98,9 miljoonaa euroa.