Remedy Entertainment Oyj                    Yhtiötiedote                  30.9.2021 klo. 11:30

Remedy Entertainment Oyj: Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2018

Remedy Entertainment Oyj:n optio-oikeuksilla 2018 on 1.6. - 15.9.2021 merkitty yhteensä 226.300 yhtiön uutta osaketta. Optio-oikeuksilla tehtyjen merkintöjen merkintähinta 1.588.626,00 euroa kirjataan kokonaisuudessaan yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Kaupparekisteriin merkinnän jälkeen yhtiön osakkeiden yhteismäärä on 13.298.450 osaketta.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 30.9.2021. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 1.10.2021 alkaen.

Merkintäaika optio-oikeuksilla 2018 alkoi 1.6.2021 ja päättyy 31.5.2024.

Optio-ohjelman 2018 ehdot ja siihen liittyvät lisätiedot ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://investors.remedygames.com/palkitseminen/

Remedy Entertainment Oyj

Toimitusjohtaja Tero Virtala
Sähköposti: [email protected]

Alexander Corporate Finance Oy, hyväksytty neuvonantaja

Remedy lyhyesti

Remedy Entertainment Oyj on kansainvälisesti menestynyt peliyhtiö, joka tunnetaan tarinallisista ja visuaalisesti näyttävistä konsoli- ja PC-peleistä kuten Control, Alan Wake ja Max Payne. Lisäksi Remedy kehittää omaa Northlight-pelimoottoria ja pelinkehitystyökaluja. Vuonna 1995 perustettu ja Suomessa sijaitseva yhtiö työllistää yli 290 pelialan ammattilaista 30:stä eri maasta. Remedy on noteerattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.remedygames.com

Remedy Entertainment on vuonna 1995 perustettu suomalainen videopelikehittäjä. Yhtiö on yksi Suomen vanhimmista pelinkehittäjistä, jonka tunnetuimpia pelejä ovat Max Payne, Alan Wake, Quantum Break ja viimeisimpänä elokuussa 2019 julkaistu Control. Remedy tunnetaan maailmalla parhaiten tarinavetoisista toimintapeleistä ja on yksi arvostetuimpia itsenäisiä AAA-pelistudioita maailmassa. Remedy kehittää korkeatasoisia, suurten pelistudioiden massapeleistä selkeästi erottuvia pelejä pääsääntöisesti PC:lle, Xboxille ja Playstationille.