Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

During the period August 1 - August 5, 2022, NCC (LEI-code 213800WRGLW3CY4MHW53) repurchased a total of 344,719 own Series B shares (ISIN: SE0000117970) under the framework of the repurchase program that the Board have decided.

The repurchases are part of the repurchase program of a maximum of 10 percent of Series B shares for a total of not more than SEK 1.5 bn that NCC announced on April 27, 2022. The repurchase program extends from May 11, 2022 until the 2023 Annual General Meeting and is being carried out in accordance with the Market Abuse Regulation (EU) No 596/2014 ("MAR") and the Commission Delegated Regulation (EU) No 2016/1052 (the "Safe Harbour Regulation").

NCC Series B shares were repurchased (in SEK) as follows:

Date Aggregated daily Weighted average Total daily
volume (no. of price per day transaction
shares) (SEK) value(SEK)
2022 81,447 103.5591 8,434,578
-01
2022 80,311 101.1505 8,123,498
-02
2022 55,169 102.2247 5,639,635
-03
2022 55,476 103.2721 5,729,123
-04
2022 72,316 102.5112 7,413,200
-05

All acquisitions were carried out on Nasdaq Stockholm by SEB on NCC AB's behalf. Following the acquisitions above, NCC's holdings of own shares as per August 5, 2022 amount to 5,164,235 Series B shares. The total number of NCC shares is 108,435,822.

Full details about the completed transactions in accordance with Article 5.3 of MAR and Article 2.3 of the Safe Harbour Regulation is enclosed with this press release.

Luomme onnistuneita projekteja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Haastamme itseämme luomaan parempaa huomista erinomaisilla kestävän kehityksen ratkaisuilla. NCC kehittää ja rakentaa kouluja, sairaaloita, teitä, asuntoja, toimitiloja ja paljon muuta.