Etsi

YHTIÖTIEDOTE, SISÄPIIRITIETO
04.10.2019 kello 15.00

Riku Lindström Privanet Group Oyj:n toimitusjohtajaksi

Privanet Group Oyj:n hallitus on tänään nimittänyt yhtiön toimitusjohtajaksi Riku Lindströmin, joka aloittaa tehtävissään välittömästi. Lindström on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja hän on toiminut aiemmin mm. Barclays Investment Bankissa ja Nordeassa trading-tehtävissä sekä vastannut Nordic Growth Marketin Suomen toiminnoista.

Yhtiön toimitusjohtajana kahden vuoden ajan toiminut Karri Salmi on vapautettu tehtävistään. Samanaikaisesti Salmi on vapautettu myös Privanet Capital Markets Oy:n ja Privanet Securities Oy:n vt. toimitusjohtajan tehtävistä, joissa hän on toiminut heinäkuusta 2019 saakka. Privanet Capital Markets Oy:n toimitusjohtajan tehtäviin on tänään nimitetty Riku Lindström ja Privanet Securities Oy:n toimitusjohtajan tehtävään konsernin talousjohtaja, KTM Mikael Westerlund.

Lindströmin nimityksen myötä Privanet Group Oyj:n hallitus uskoo yhtiön vahvistuvan ja fokuksen selkeytyvän, sillä Lindströmin uskotaan vahvasti vievän yhtiötä hallituksen osoittamaan suuntaan yhdessä hallituksen ja vahvistuneen johtoryhmän kanssa.

Timo T. Laitinen, hallituksen puheenjohtaja
[email protected]

Riku Lindström, toimitusjohtaja
[email protected]