ROBIT OYJ                           PÖRSSITIEDOTE                  20.2.2020 KLO 19.35

KORJAUS: ROBIT OYJ TILINPÄÄTÖSTIEDOTE 1.1.-31.12.2019: LIIKEVAIHTO KÄÄNTYI JÄLLEEN KASVU-URALLE JA KASSAVIRTA KEHITTYI POSITIIVISESTI

Robit korjaa tilinpäätöstiedotteen sivulla 4 olevassa taulukossa olevaa vertailukauden Q4/2018 osakekohtaista tulosta, jonka on esitetty olevan -0,07 euroa. Oikea osakekohtainen tulos Q4/2018 on -1,21 euroa.

Taulukko "Liikevaihto ja osakekohtainen tulos" sivulla 4.

Korjattava tieto taulukossaQ4/2019Q4/2019 20192018
Osakekohtainen tulos (EPS), euroa-0,12-0,07 -0,35-1,49
Korjattu tieto
Osakekohtainen tulos (EPS), euroa-0,12-1,21 -0,35-1,49

Sama tieto on esitetty tilinpäätöslyhennelmän laajan tuloslaskelman viimeisenä rivinä, jossa tieto on ollut oikein.

ROBIT OYJ

Ilkka Miettinen
talousjohtaja

Lisätiedot:
Ilkka Miettinen, talousjohtaja

Jakelu:
www.robitgroup.com

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, louhinta ja tuenta, maanalainen rakentaminen sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kahteen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer ja Down-the-Hole. Yhtiöllä on maailmalla 13 omaa myynti- ja palvelupistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Robitin osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa: www.robitgroup.com

Robit Oyj valmistaa korkealaatuisia porakruunuja kallion louhintaan sekä putkitusteriä maaporaukseen. Yhtiö on alan ainoa kotimainen valmistaja ja markkinajohtaja Suomessa. Robitin tuotteita viedään yli 115 maahan.