ROBIT OYJ            PÖRSSITIEDOTE        2.3.2020 klo 16.35

ROBIT OYJ:N VUOSIKERTOMUS 2019 ON JULKAISTU

Robit Oyj:n vuoden 2019 vuosikertomus on tänään julkaistu suomeksi ja englanniksi pdf-muodossa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.robitgroup.com/investor/taloudellinen-informaatio/.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2019 tilinpäätöksen. Tilinpäätös sisältää konsernitilinpäätöksen, emoyhtiön tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen. Vuosikertomus löytyy pdf-tiedostona myös tämän tiedotteen liitteenä.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2019 on saatavilla osoitteessa: https://www.robitgroup.com/investor/taloudellinen-informaatio/.

ROBIT OYJ
Ilkka Miettinen, talousjohtaja

Lisätiedot:
Ilkka Miettinen, talousjohtaja
Puh. +358 50 384 8318
[email protected]

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, louhinta ja tuenta, maanalainen rakentaminen sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kahteen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer ja Down-the-Hole. Yhtiöllä on maailmalla 13 omaa myynti- ja palvelupistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Robitin osake noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa: www.robitgroup.com

Jakelu:
www.robitgroup.com

Liite

Robit Oyj valmistaa korkealaatuisia porakruunuja kallion louhintaan sekä putkitusteriä maaporaukseen. Yhtiö on alan ainoa kotimainen valmistaja ja markkinajohtaja Suomessa. Robitin tuotteita viedään yli 115 maahan.