Rovio Entertainment Oyj Pörssitiedote 4.5.2021 klo 11.00

LEI:743700H95H3OPXDV6568
Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Liiketoimen päivämäärä:30.4.2021
Kauppapaikka:Nasdaq Helsinki Ltd (XHEL)
Liiketoimen luonne:Hankinta
Instrumentti:Osake
ISIN:FI4000266804
Volyymi:(1): Volyymi: 1,048 Yksikköhinta: 6,6453 EUR
Lisätietoja:Henkilöstön osakesäästöohjelman alainen neljännesvuotuinen hankinta

Liiketoimien yhdistetyt tiedot:
Volyymi:(1): Volyymi: 1,048

Keskihinta:

6,6453 Euro

ROVIO ENTERTAINMENT OYJ

Rene Lindell, talousjohtaja

Jakelu:

Nasdaq Helsinki Ltd

Rovio lyhyesti:
Rovio Entertainment Oyj on maailmanlaajuinen, peleihin keskittyvä viihdeyhtiö, joka luo, kehittää ja julkaisee mobiilipelejä, joita on jo tähän mennessä ladattu jo yli 4,5 miljardia kertaa. Rovio tunnetaan parhaiten Angry Birds -brändistään, joka sai alkunsa mobiilipelistä vuonna 2009 ja on sittemmin peleistä lisensointinsa kautta laajentunut erilaisiin viihde- ja kuluttajatuotekategorioihin. Rovio tarjoaa useita mobiilipelejä, animaatioita ja on tuottanut Angry Birds -elokuvan vuonna 2016, ja elokuvan jatko-osa, Angry Birds -elokuva 2 julkaistiin 2019. Rovion pääkonttori on Espoossa ja yhtiö on listattu NASDAQ Helsingin päälistalla tunnuksella ROVIO. (www.rovio.com)

Rovio Entertainment Oyj on maailmanlaajuinen, mobiilipeleihin keskittyvä peliyhtiö, joka luo, kehittää ja julkaisee mobiilipelejä, joita on jo tähän mennessä ladattu jo yli 4,5 miljardia kertaa. Rovio tunnetaan parhaiten Angry Birds -brändistään, joka sai alkunsa mobiilipelistä vuonna 2009 ja on sittemmin peleistä lisensointinsa kautta laajentunut erilaisiin viihde- ja kuluttajatuotekategorioihin. Rovio tarjoaa useita mobiilipelejä, animaatioita ja on tuottanut Angry Birds -elokuvan vuonna 2016, ja elokuvan jatko-osa, Angry Birds -elokuva 2 julkaistiin 2019.