Etsi

SAMPO OYJ                                              PÖRSSITIEDOTE                                       13.8.2019 klo 9.45

Sammon omistusosuus Nordeassa on laskenut alle 20 prosenttiin

Sampo Oyj on jakanut yhteensä 55 517 639 Nordea Bank Abp:n osaketta ylimääräisenä osinkona. Osingonjaon jälkeen Sampo omistaa 804 922 858 Nordean osaketta, mikä vastaa 19,87 prosenttia kaikista osakkeista ja äänistä.

Osakeosingon arvo perustuen Nordean kaupankäyntimäärillä painotettuun keskikurssiin 12.8.2019 oli 5,661 euroa.

Lisää tietoa ylimääräisestä osingosta on saatavilla osoitteessa www.sampo.com/fi/sijoittajat/taloudelliset-tiedot/ylimaarainen-osinko-2019/

SAMPO OYJ

Jarmo Salonen
Johtaja, sijoittajasuhteet ja konserniviestintä