Savosolar Oyj
Yhtiötiedote                                              14.3.2019 klo 17:15 (CET)

Savosolar on laatinut täydennysasiakirjan osakeantiesitteeseen

Kuten Savosolar tiedotti 14.3.2019 tilintarkastuskertomus sisältää toiminnan jatkuvuuteen liittyvää olennaista epävarmuutta koskevan kirjauksen ja tilintarkastetussa tilinpäätöksessä on eroja 20.2.2019 tiedotettuun tilinpäätöstiedotteeseen. Yhtiön tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus 31.12.2018 päättyneeltä tilikaudelta on myös sisällytetty osakeantiesitteeseen viittaamalla.

Finanssivalvonta on tänään 14.3.2019 hyväksynyt täydennysasiakirjan, joka on kokonaisuudessaan tämän tiedotteen liitteenä.

Peruutusoikeus

Sijoittajalla, joka on ennen tämän täydennysasiakirjan julkistamista merkinnyt Antiosakkeita, on oikeus peruuttaa tekemänsä merkintä kahden (2) pankkipäivän ajan tämän täydennysasiakirjan julkistamisesta eli viimeistään 18.3.2019 klo 18.00 Suomen aikaa (17.00 Ruotsin aikaa).

Peruutukset on tehtävä samassa merkintäpaikassa kuin alkuperäinen merkintä. Mangold Fondkommission AB:n verkkosivuilla tehtyjä merkintöjä ei kuitenkaan voi perua verkkosivuilla, vaan sijoittajan tulee ottaa yhteyttä Mangold Fondkommission AB:hen sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse +46 (0)8 503 01 580.

Mikäli sijoittaja on perunut merkintänsä, sijoittajan mahdollisesti jo maksama merkintämaksu palautetaan sijoittajan pankkitilille, jonka tiedot tämä on ilmoittanut merkinnän yhteydessä. Maksu palautetaan kolmen (3) paikallisen pankkipäivän kuluessa merkinnän perumisesta. Palautettaville määrille ei makseta korkoa.

SAVOSOLAR OYJ

Toimitusjohtaja Jari Varjotie
Puh: +358 400 419 734
Sähköposti: [email protected]

Savosolarlyhyesti
Savosolarin erittäin tehokkaat keräimet ja suuren mittakaavan aurinkolämpöjärjestelmät ovat vieneet aurinkolämpöenergiateknologian aivan uudelle tasolle. Yhtiön keräimissä on patentoidut, nanopinnoitetut suoravirtausabsorberit, ja tällä johtavalla teknologialla Savosolar auttaa asiakkaitaan tuottamaan puhdasta ja kilpailukykyistä energiaa. Savosolarin visio on olla ensisijainen valinta tehokkaiden aurinkolämpöjärjestelmien toimittajana maailmanlaajuisesti. Yhtiö keskittyy suuren mittakaavan projekteihin kaukolämmön tuotannossa, teollisuuden prosessilämmityksessä ja kiinteistöjärjestelmissä - eli markkinoihin, joissa on iso nopean kasvun potentiaali. Yhtiö toimittaa ensisijaisesti kokonaisia järjestelmiä suunnittelusta asennukseen käyttäen parhaita paikallisia yhteistyökumppaneita. Savosolar on tunnustetusti alan innovatiivisin yritys ja haluaa pysyäkin sellaisena. Yhtiö on myynyt ja toimittanut tuotteitaan yli 17 maahan neljällä mantereella. Savosolarin osake on listattu First North Swedenissä tunnuksella SAVOS ja First North Finlandissa tunnuksella SAVOH.www.savosolar.com.

Yhtiön Hyväksytty Neuvonantaja on Augment Partners AB, [email protected], puh. +46 8 505 65 172.

Esitteen täydennys Savosolar Oyj 2019-03-14

--
This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Savosolar Oyj via Globenewswire

Savo-Solar on suomalainen yhtiö, joka valmistaa kansainvälisesti palkittuja aurinkolämpökeräimiä, joiden energiatehokkuus ja energiatiheys ovat markkinoiden korkeimpia. Globaalit, uusiutuvaa energiaa painottavat ympäristötrendit tarjoavat Savo-Solarille valtavan potentiaalin. Yhtiö on aina perustamisestaan lähtien vuodesta 2009 pyrkinyt kunnianhimoisesti viemään aurinkolämpöenergian aivan uudelle tasolle. Tehokkaiden aurinkolämpökeräimien toimitukset aloitettiin kesäkuussa 2011 ja siitä lähtien yhtiö on toimittanut yli 50 000 m2 keräimiä asiakkailleen 18 maassa neljällä mantereella.