Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Scanfil Oyj          Pörssitiedote        24.11.2022 klo 14.00

Scanfil Oyj:n taloudellinen informaatio ja yhtiökokous vuonna 2023

Scanfil Oyj julkaisee vuoden 2022 tilinpäätöstiedotteen tiistaina 21.2.2023. Vuoden 2022 vuosikertomus julkaistaan viimeistään keskiviikkona 29.3.2023. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen, vastuullisuusraportin, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmistä sekä palkitsemisraportin.

Scanfil Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 27.4.2023. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi tulee toimittaa kirjallisesti Scanfil Oyj:n hallitukselle viimeistään keskiviikkona 22.2.2023 osoitteeseen Scanfil Oyj, Hallitus, Yritystie 6, 85410 Sievi.

Vuonna 2023 Scanfil Oyj julkistaa osavuosikatsaukset seuraavasti:
- Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2023 keskiviikkona 26.4.2023
- Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2023 perjantaina 4.8.2023
- Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2023 perjantaina 27.10.2023

Scanfil Oyj

Pasi Hiedanpää
Johtaja, sijoittajasuhteet ja ulkoinen viestintä

Scanfil lyhyesti
Scanfil Oyj on kansainvälinen elektroniikkateollisuuden valmistuskumppani ja järjestelmätoimittaja, jolla on yli 45 vuoden kokemus vaativasta sopimusvalmistustoiminnasta. Scanfil tarjoaa asiakkaiden käyttöön laajan palvelukokonaisuuden, joka ulottuu tuotesuunnittelusta tuotteen valmistukseen, materiaalien hallintaan sekä logistisiin ratkaisuihin. Vertikaalisesti integroitu tuotanto ja kokonaisvaltainen toimitusketju luovat pohjan Scanfilin kilpailuvalteille: nopeudelle, joustavuudelle ja luotettavuudelle.

Tyypillisiä Scanfilin valmistamia tuotteita ovat moduuleita tai integroituja tuotteita muun muassa itsepalveluratkaisuihin, automaatiojärjestelmiin, langattomiin viestintämoduleeihin, ilmanvaihdon ohjausjärjestelmiin, keräys- ja lajitteluratkaisuihin, analysaattoreihin ja säähavainnointiin liittyviin laitteisiin. Scanfilin palveluita käyttävät monet kansainväliset automaatio-, turvallisuus, energia-, cleantech-, tietoliikenne- ja terveystekniikan alan toimijat sekä kaupungistumiseen liittyvien toimialojen yritykset. Scanfilin tehdasverkostoon kuuluu yhdeksän tehdasta Euroopassa, Aasiassa sekä Pohjois-Amerikassa. Lue lisää: www.scanfil.com

Liitteet

Scanfil on vuonna 1976 perustettu vertikaalisesti integroitunut ja etenkin teollisuuden elektroniikkaan asemoitunut sopimusvalmistaja. Yhtiö on keskittynyt elektroniikan ja erilaisten järjestelmien muodostamien tuotekokonaisuuksien integrointiin. Päivittäisen tekemisen tasolla tämä tarkoittaa sitä, että Scanfililla on taitoa valmistaa asiakkaan (ts. OEM-yhtiön) koko tuote tai sen osakokonaisuus. Scanfilin liiketoiminta on vahvasti Euroopan talousalueen ohjaamaa, sillä suurin osa liikevaihdosta tulee tältä alueelta.