Caverion Oyj Pörssitiedote 29.6.2020 klo 18.30

Selvitykset Caverionia vastaan päättyneet Saksassa

Münchenin julkinen syyttäjä on ilmoittanut, ettei lisäselvityksiä tulla jatkamaan eikä Caverionia vastaan aloiteta muodollista sakkomenettelyä liittyen mahdolliseen lahjontaepäilyyn Saksassa.

Lisätietoja mahdollisista selvityksistä on annettu Caverionin 28.4.2016 julkistamassa pörssitiedotteessa.

CAVERION OYJ

Jakelu: NASDAQ Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion on vuonna 2013 rakennusyhtiö YIT:stä irtautunut kiinteistöjen, teollisuuden ja infrastruktuurin teknisiin palveluihin ja projekteihin keskittynyt yritys. Yhtiön osaaminen jakaantuu laajalle rakennusten, infran sekä teollisuuden ja teollisten prosessien koko elinkaaren varrelle käsittäen muun muassa hankekehityksen, projektin toteutuksen, teknisen huollon ja kunnossapidon, kiinteistöjohtamisen ja asiantuntijapalveluita. Caverion toimii Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa yhteensä 11 maassa.