Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Short-term charter agreement

Tiedotteet 04.04.2022 15:40 Tallink

AS Tallink Grupp and Estonian Social Insurance Board have signed a short-term time-charter agreement for the vessel Isabelle. The vessel will be chartered to the Estonian authorities from 7 April 2022 for four months with extension options (4+2+2).

The vessel will be used to provide temporary accommodation to Ukrainian refugees arriving in Estonia. Chartering of the vessel means that, in contrast with the original plans, the company will not re-open the Riga-Stockholm route in 2022.

Joonas Joost
Financial Director

AS Tallink Grupp
Sadama 5
10111 Tallinn, Estonia
E-mail [email protected]

Tallink-konserni on vuonna 1989 perustettu yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön liiketoiminta keskittyy 14 laivan ympärille, joiden avulla yhtiö kuljettaa ihmisiä sekä tavaroita meriteitse sekä järjestää huviristeilyjä neljällä eri reitillä pohjoisella Itämerellä eli Baltian maiden ja Pohjoismaiden alueilla. Tallink on siis etenkin kuluttajapalveluihin ja vähittäismyyntiin keskittynyt yhtiö.