Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Short-term charter agreements

Tiedotteet 28.07.2022 14:00 Tallink

AS Tallink Grupp and Slaapschepen Public BV, an organisation nominated by Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers (COA) in the Netherlands, have signed short-term time-charter agreements for two vessels to provide temporary accommodation in the Netherlands.

Silja Europa (currently on Tallinn-Helsinki route) will be chartered after the end of the summer high-season from 20 August 2022 for seven months with an option to extend the charter agreement for another three months.

Galaxy (currently on Turku-Stockholm route) will be chartered from 20 September 2022 for seven months with an option to extend the charter agreement for another three months.

Joonas Joost
Financial Director

AS Tallink Grupp
Sadama 5
10111 Tallinn, Estonia
E-mail [email protected]

Tallink-konserni on vuonna 1989 perustettu yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön liiketoiminta keskittyy 14 laivan ympärille, joiden avulla yhtiö kuljettaa ihmisiä sekä tavaroita meriteitse sekä järjestää huviristeilyjä neljällä eri reitillä pohjoisella Itämerellä eli Baltian maiden ja Pohjoismaiden alueilla. Tallink on siis etenkin kuluttajapalveluihin ja vähittäismyyntiin keskittynyt yhtiö.