Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Sievi Capital Oyj
Lehdistötiedote 8.8.2022 klo 10.00

Sievi Capitalin puolivuosikatsauksen 2022 julkaisu ja webcast

Sievi Capital Oyj:n puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2022 julkaistaan keskiviikkona 17.8. noin klo 8. Yhtiö järjestää analyytikoille, sijoittajille ja medialle suunnatun suomenkielisen webcast-tilaisuuden samana päivänä klo 10.00.

Sievi Capitalin toimitusjohtaja Jussi Majamaa esittelee tilaisuudessa puolivuotiskauden tuloksia ja keskeisiä tapahtumia.

Suoraa webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa https://sievicapital.videosync.fi/h1-2022

Osallistujat voivat esittää kysymyksiä webcast-alustalla tai lähettämällä kysymykset etukäteen sähköpostitse osoitteeseen [email protected] keskiviikkoon 17.8. klo 9.00 mennessä.

Tilaisuuden tallenne ja esitysaineisto ovat saatavilla myöhemmin samana päivänä Sievi Capitalin verkkosivuilla.

SIEVI CAPITAL OYJ

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Jussi Majamaa, puh. 0400 412 127

JAKELU:
keskeiset tiedotusvälineet
www.sievicapital.fi

Sievi Capital on suomalaisten yrittäjien kumppani. Tuemme pienten ja keskisuurten yritysten arvon rakentamista, tuloksellisuutta ja kasvua sekä vahvistamme samalla koko maan kilpailukykyä. Uskomme, että menestymme parhaiten yhdessä yrittämällä. Sievi Capitalin osake on listattu Helsingin pörssiin.

Sievi Capital on vuonna 2012 perustettu pörssilistattu pääomasijoitusyhtiö, joka tekee sijoituksia pieniin ja keskisuuriin suomalaisiin yrityksiin. Sievi Capital on kohdeyritysten johdon ja kanssaomistajien kumppani, joka aktiivisena omistajana tukee kohdeyritysten kasvua, tuloksellisuutta ja arvon rakentamista. Yhtiöllä on omistuksia tällä hetkellä Indoor Groupissa, KH-Koneet Groupissa, Logistikaksessa, NRG:ssä ja HTJ:ssä.